måndag 2 augusti 2010

Nu är det dags

Har väntat alldelens för länge med att uppdatera bloggen och tillslut så känns det som om det är för mycket att skriva om så då låter jag hellre bli. Men nu blire alltså en ful bloggning, lite blandat och huller om buller förmodligen kommer jag att hoppa i tiden och ditten och datten men va gö de´?

Måste bara börja med ett kort konversation som jag har kommit att älska. Dom stunderna i bilen då stereon är av och det blir tyst i baksätet.....då vet man att nu funderar Arvid på nåt speciellt. Den här gången kom det ett konstaterande:
-"Mamma det här är fuck you fingret" säger han och visar upp pekfingret
.....hm..Jag kan ju inte låta killen gå omkring och visa fingret och det dessutom är fel finger så efter ett tag så ...
"-Nä, det är det längsta fingret i mitten Arvid" Det blir tyst ett tag till i baksätet.
"-Jaha, men man ska inte visa upp det för en bråkstake i allafall"
Nä hä.....tänkte jag det var ju tur att han inte tänkte det...
"-Man ska inte visa det för nån alls" säger jag .
"-För då kan man bli upphäng i kalsongerna i en flaggstång."säger Arvid
"????"
Ja vad säger man då. Slut var det på det temat i allafall.

2 kommentarer:

  1. Tihi. Klart killen måste veta vilket finger det är. Tack för senast! Börjar väl hämta mig nu efter den galnaste helgen sen ???? ja, jag vet inte när. Kul var det i alla fall. Det får vi göra om snart. Puss och kram på er mina sötisar.
    /Sis Bus.

    SvaraRadera