tisdag 26 juli 2011

Skärvsta rekonding

Har vart på Skärvsta rekonding med bilen för andra gången i Juli månad. Först går det två och ett halvt år innan första städningen av bilen å sen så går det två veckor emellan. Det är roligare att tvätta bilen om den inte är så skitig att det tar två dagar innan det ens går att börja tvåla in den. Och det är roligare när man har bra produkter =)

Nu börjar ju jag bli en van biltvättare ( två ggr samma månad) och därför ställer jag lite högre krav på vad jag tvättar med.

Måste bara rekommendera Sonax fälg rengörning! Spraya på, vänta, spola av. Vips som ett trollslag skinande snygga-som-nya fälgar. Köp köp! Dessutom så är det så tuff att när medlet verkat klart så ändrar det färg. Jag säger inte till vilken, men jag blev så nyfiken av reklamen så att jag var tvungen att prova =)

1 kommentar:

  1. rekonding föreståndaren här se till att bilen inte anväds vid dåligt väder vattenräkningen har sigit och gräsmattan och växter är bruna gissa av vad ha ha ha.Jag som alltid trot att den har varit gafitgrå men fan under all skit var den vit,och rutorna var inte tonade haha. Ha det bäst. Pappa

    SvaraRadera