söndag 24 juli 2011

Semester veckan som gick

Hupp! Har nyss avverkat en semester vecka med Arvid. Har lyckats med mycket aktivitet denna vecka och har nu dimpt ner i soffan sedan fyra timmar tillbaka. Så efter två (!) ballerina kexpaket och en och en halv liter mjölk kom jag på att uppdatera bloggen lite.

Vekan i punktform:
*Backade in husvagnan och drog den upp till Åsmon, "campade" på Mamma och Nisses gård.
-ätit upp fjolårets kräftor och grillat med bla. Benny och Jessika och hennes föräldrar.
*Drog husvagnen på Ärstaparken och campade där en natt, jag dansade och Arvid lekte med kompisar i skogen.
*Arvid har varit på sin systers 1 års kalas och jag fick en eftermiddag för mig själv. Passade på att bada i spegeldammen.
*Jobbade på en tillställning mitt i skogen med att servera korv...och fö´mygg. Alla bönder norr om dalälven var där och svängde sina lurviga till dansen. En erfarenhet rikare....eller nej...
*Arvid har övat på crossen och balansen i snitslade banor.
*Varit runt alla loppisar som var öppna och fyndat bla Kalle Anka pockets för 1:- styck. Gillas!
*Ätit på Myregårdens grillbuffé. Wow vilken utsikt över Ångermanälven och som kronan på verket så åktes det vattenskidor fram och tillbaka.

Avslutade veckan med Tapas på Toledos på tu man hand med Arvid mysigt!

2 kommentarer:

  1. Ja och jag er...Det känns så länge sedan vi sågs i Påskas, fikat på centralen räknas inte det vara aldelens för kort. Hörde Mamma var på väg nästa vecka. Jag kommer snart ner själv tänkte jag, jobbar en vecka till och sen en vecka hemma med Arre barre. (Han har globe-trottat klart för den här sommaren då,han åker på semester med Micke denna vecka ujuj)
    Pussar i massor.

    SvaraRadera