torsdag 28 april 2011

Ruskigt snygg röst jag har!

Sitter här och väser fortfarande. Tappade rösten i lördags och blev sedan tok snor förkyld! Farliga 3-årings baciller har tagit ett fast grepp om min hals (ha va fyndig jag var nu!!) och vill inte släppa taget. men vad gör väl det om man tänker på att dom kom fint förpackade ifrån min söta lilla syster son som jag fick gossa med i påsk. Fast nu räcker det tycker jag.

Har idag haft en underbar dag med plugg och tre kompisar här hemma på åsen. Intensivt arbete har kickat igång och vi har suttit från 9.30 till 16.20 med ett kort avbrott för lunch på världens restaurang på jobbet. Mumsigt! Solen sken och vi satt hela eftermiddagen ute och fikade och läste. Bra dag!

Studsmattan monterades upp igår kväll med tanke på att det är påsklov så tänkte jag att lille man skulle ha nåt att göra undertiden som jag gräver ner mig i böckerna. Verkar funka!

Tjipp

Och jo, tenta ångest. Som vanligt så känns det som att det här går inte, och jag vet att jag sagt det förut, men nu är det alvar..Farmakologi är ingen lek, hittills den tuffaste läsningen, fattar inte mycket....Skit. Omtenta garanterat lördag dubbelhelgen. Då kan man ju ha annat för sig...som att jobb tex. Shitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar