fredag 15 april 2011

Om man säger så här....

Mycket nu. -Tankade förra fredan för 400:-, stationen drog 800:- -Banken dragit övertrasserings avgift på 100:- för nåt jag inte gjort! -Betalat fel räkning till telia ....igen! Skrev ett snällt brev och förkalrade att dom faktiskt tjänade 46 kroner den här månaden efter som nästa räkning var 46 kroner dyrare, och bad dom skifta räkning så länge. Hoppas det funkar...annars kan jag ju be dom skicka räkningar till shell, då kanske dom får dubbelt betalt? -Har väntat på tenta resultat i femton dar och har nu fem minuter in på den femtonde dagen fått ånger och vill inte veta om jag passerade gå eller inte...Ska ju skriva igen på onsdag och då kanske peppen försvinner. Om jag inte klarat mig. Så jag väntar nog tills onsdag eftermiddag helt enkelt... -Och sisst men inte minst så har lille man blivit magsjuk. Vita lilla trasa som nu somnat om efter en omtumlande match med magen och sängkläder (och en mamma som inte riktigt klarar av jobbet)... -Åsså till på köpet så satte jag mig i en myrstack idag, men det var nog det bästa hittills! Det betyder ju VÅR!!! =) Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar