måndag 7 mars 2011

Nu ÄR det fan skit synd om mig igen!!

På riktigt alltså!!! Igår satt jag och gjorde en webb tenta( för andra gången!!! den första gången har försvunnit efter som universitetet lagt ut fel länk och gjorde om hela paketet) och igår startade ajag den kl 19. den tar två timmar att göra, och det är 100 flervals frågor (from hell) och vad händer???
Jo när jag är klar efter ca 1,30 så tappar jag helt plötsligt upp kopplingen....
Hm...måste jag säga att paniken spred sig och kreativiteten flödade? Nä, trodde väl det. men i min fantasi så tänkte jag att datorn var nog för varm av allt jobbande( fast det var nog jag som var det) så därför bärjade jag liksom vifta med lapp toppen upp och ner och blåste på den helt hysteriskt. Kunde jag koppla upp sen? Nä. Då sprang jag ut i köket och hämtade en påse frusna ärtor och STÄLLDE datorn på, snabb ner kylning får nu gällde det ju minuter. Kunde jag koppla upp då då? Nä. Ringe då Jon akuten min svåger som är data expert, och försökte förklar i hundra åtti vad problemet var. Skynda det är typ 10 miinuter kvar , laga min dator på 60 mils avtsånd nu!!
Inga försök hjälpte och tiden gick ut....

Vist fan är det synd om mig???

(ps man får svära sånna här gånger ds)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar