lördag 26 mars 2011

I´m alive!!

Halloj ni som saknat och misströstat och undrat vart jag tog vägen =) Jag har varit här hela tiden, bara lite off blogg.
Straffet för att jag tog lite sportlov och ledigt lite här och var under Anatomi kursen har varit anledningen till min frånvaro.
Så alltså närvarande i böcker och papper men frånvarande i blogg, kök, tvättstuga mm
Men i fredags klockan 8 skrevs all information ifrån huvud ner på papper. Och aja jag vet inte om det har hjälpt alla kreativa försök, jag har ritat hemma, med Lina på whiteboard tavlan ca fem meter bred, vi har gjort gå-bingo med frågor i nipans största tenta sal, läst dag som natt.
Resultatet tror jag står och väger mitt på, kan lika gärna bli stolpe ut som stolpe in. Om tre veckor får vi veta.

I helgen så passar jag på att jobba på våran weekend Träna och komigång, har passat på att träna lite själv oxå. Måste ju passa på nu när jag har två dagar ledigt.....det är fem veckor tills nästa ledighet.
Tufft men kul! Aj löv läsa och plugga ...men hatar att skriva tenta. Kräks nästan vid tanken på hur nervös jag varit inför denna. Och det har nyss börjat...hmm

/tippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar