måndag 15 februari 2010

Det trodde jag inte!

Saker som jag inte trodde imorse när jag vaknade:

1.
Att Arvids kommentar "-ååå jag är så sjuk" skulle över gå till "ååå jag har så tråkigt" på tre timmar.
Ont i halsen imorse och snorig, så naturligtsvis så såg jag en dag med hängig son framför mig....ja visst till ca: tre timmar senare. Morr...Sitt still du är sjuk! Eller Gå och lägg dig och vila, ta en tidning med dig! Hjälpte föga.

2. Att jag skulle sitta och förklara kärnfysik och atom klyveri och jämföra det med hur gubbarna i Lego Star Wars går sönder när man slår sönder dom.
- Det hadde jag absolut inte trott att jag skulle göra under dagen. Men vi fastnade framför tv:n då det var Vetenskapens Värld och Arvid satt som förhäxad och lyssnade på varje litet ord som sades. När som pratade engelska skulle jag översätta annars vaknade han till och stirrade på mig-"Säg vad dom säger sa jag!" Oj oj ...

3. Att Eva Söderberg skulle avgå.
-Ska det vara så här i en demokrati? Politiken blir till person angrepp och debatten tappar helt sitt fokus.

Det känns så sorgligt............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar