söndag 5 augusti 2012

Urkult 2012

Det hör till att det regnar på Urkult =)
UrKul!! Arvid, Edward och Marie
Mindre kul dock att min fina Monark var utbytt mot den här :( som senare försvann den oxå...
Underbara Amina Anabi på stora scenen lördag just när solen gick ner
Solnedgång sedd ifrån Informationsbåset där jag jobbar
Medhjälpar Arvid sitter (?) och funderar
Torsdagens jobb, att skruva på korkar på vattenflaskorna
Många ville handla regnponchos i skuren som kom på fredagen. Så många så att vi blev utan själva på lördagen.
Jag i mitt nya linne, bytte till mig det i secondhandtältet-dom fick mitt =) Bra byte!

1 kommentar:

  1. Ser ut som en härlig helg, minus regn och stulen cykel. Hoppas att jag kan gå nästa år. Det var ett tag sedan nu.
    Puss! Ses snart....
    /A-S

    SvaraRadera